till nån vet inte vem?

Jag vill älska dig
Varje natt varje dag
Du vet att jag behöver dig
I mitt liv ni så håll
Du är anledningen till att jag lever.
Jag hittade aldrig fred i livet
Det är en känsla jag får som bara mitt hjärta kan förklara
Vet du vad
Jag har aldrig känt så djupt förälskad
Jag tror det eftersom ni berörde en speciell del av mig
killen Jag tänker på dig varje dag
Hoppas du kommer aldrig att gå bort (4-Ever)
Hoppas snart min kärlek skulle vara allt du behöver
Väl vara togeter för evigheten
Ilove you baby.
älskrejj


Kommentarer
Postat av: Celina

öh...... ni har träffats en gång lixom :O och???? alltså?? Det är ju inte smart att bli tsms med Noa om du bor i holmsund och han på västra turkboda :O han e min B-vän och jag frågade när ni skulle träffas åå dåå sa han vet inte???? Det är ju inte så smart`? Föresten??? FINNAR!!! URSCH!!!! BLÄÄÄÄ ;O

2010-11-08 @ 20:45:53
URL: http://celinaaaaa.blogg.se/
Postat av: alida

Asså

Noa vill ju inte vara tsms med dej!

för att du typ skriver jag älskade dig från första gången jag såg dig och mer till sammebåii!!

inte sjysst!!

Ingen gör så mot min besteven!! :O

2010-11-09 @ 19:31:16
Postat av: natalie

ååå, amanda du är bah för söt!!<33

2010-11-25 @ 17:37:46
Postat av: Hannah <3

Shit i dem där jävlarna! <3 Du är underbar och dem är bah avis ;*

2010-11-25 @ 18:27:59
URL: http://loljohanna.blogg.se/
Postat av: Natalie

älskardiig<3

2011-03-05 @ 17:16:16
URL: http://nevermee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0